7 czerwca 2012

come back

Hej! 
Zaniedbałam bloga, tak wiem. Obiecałam sobie, że będę pisać codziennie a tu, proszę. Ponad miesiąc nieobecności. A to dlatego, że zbliża się koniec roku a Ja muszę zaliczyć trzy przedmioty. Mam na to jeszcze tydzień i strasznie się boje ! ;o Na historie już umiem - od dwóch tygodni ale babka nie ma czasu mnie zapytać. Powód - nie chce się jej -.-... Matematyki boję się najbardziej. Od jutra biorę się za wyrażenia algebraiczne i mam semestr zaliczony! O trzeci przedmiot pójdę się pytać w poniedziałek.Oby babka popuściła bo jej coś zrobię. Typka strasznie się uwzięła, nie tylko na mnie ale też na inne dziewczyny. 

Jutro napiszę coś o Londynie. Wycieczka była cudowna! *.* Chcę powtórkę za rok! 

 Jakieś... Big Ben 

Wyczaiłam na allegro dużo fajnej biżuterii, np. pierścionki na dwa palce. Cena jest atrakcyjna. W sobotę zamawiam ♥

 No to dobranoc ode mnie i Ed'a ! 
O co chodzi - dowiecie się w swoim czasie ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz